UPLectorium та Школа «Української правди» представляють День Бадьорого Радіо
Після Дня інформаційного радіо саме час поговорити про музичні та розважальні радіостанції.
Ми зібрали зірок музичного та розважального радіо, щоб вони поділилися своїм досвідом з усіма його злетами та падіннями. Троє чудових радіоведучих та відомих продюсери – Сергій Кузін, Роман Заяць та Дмитро Чекалкін. Сергій Кузiн – ведучий ранкового шоу «Камтугеза» на «Радіо Рокс». Ще він генеральний директор «Русское Радио – Україна» та генеральний продюсер UMMG (Український музичний медіа-холдинг). Заслужений журналіст України.
«Я присвячую радіо годин по 14 на день. Нічим крім радіо, спорту та сну не займаюся. А сплю я мало. «Радіо Рокс» – це найбільша рок-станція у Європі. Радіо не помре, а буде жити і навіть процвітати. І я вам розкажу, як цього досягти», –говорить Кузін.
Роман Заяць – експерт з радіомовлення, журналіст та продюсер. 14 років тому він заснував у Львові та вивів у трійку лідерів «РадіоМан». Продюсував створення мережі RADIO 4U, працював програмним директором радіостанції RMF Media Group у Львові та Кракові. Керував «FM Галичина» – найбільшою радіомережею у Західній Україні.
З 2009 року займає посаду керівного партнера MJoy Radio. Розробляє програмні стратегії для «Радіо з Криївки», Radio М, Radio М Live, Mousse Radio, «Різдвяного радіо», Fashion Radio та інших радіостанцій.
«Радіо змінюється. Змінюється і те, як ми слухаємо радіо. Я пропоную адаптуватися до цих змін, як адаптуються до нетипових економічних умов, та знаходити власні успішні бізнес-моделі, залишаючись незалежними», – обіцяє Роман Заяць, який завітає на День Радіо зі Львова.
Дмитро Чекалкін був першим українським дипломатом на Близькому Сході, консулом та керівником передової групи посольства України в Ізраїлі. Але в 1997 році пішов на радіо, став президентом ТРК «Київські відомості».
Згодом – шоумен, генеральний директор «DIVA Production». Автор багатьох теле-, радіо та інтернет проектів, серед яких «Веселі яйця», «Операція проФФесор».
«Сьогодні лиш музичні формати не можуть витягнути радіостанцію. Обов’язково повинна бути якась розважальна та інформаційна складова. Радіо переживають важкі часи, і потрібно сильно напружуватися, щоб перемогти у конкуренції з іншими форматами», – вважає Дмитро Чекалкін.
Усе це ми будемо детально обговорювати на «Дні Бадьорого Радіо» – історії успіху, гучні провали, бізнес-моделі та тонкощі роботи діджеїв.