Мафія діяла вночі, тож саме час приєднатись до наших мафіозі
ПРАВИЛА ТА ЕТАПИ ГРИ «МАФІЯ»
У грі беруть участь десять чоловік. Веде гру і регламентує її етапи ведучий. Ведення гри допомагає асистент ведучого. Гравці діляться на дві команди: «червоні» та «чорні». «Червоні» це добропорядні громадяни (карта «Мирний житель»). «Чорні» мафіозі (карта «Мафія»). У грі розігруються 7 червоних карток, одна з яких шериф ватажок червоних і 3 чорні, одна з яких Дон ватажок чорних. Гра проходить у два етапи: ніч і день. Завдання «чорних» протягом гри усунути «червоних», завдання «червоних» виявити і усунути «чорних». Початок гри. За ігровий стіл запрошуються десять гравців. Ведучий оголошує початок гри. За традицією Клубу, чоловіки стоячи вітають оплесками присутніх дам. Ведучий представляє гравців. Перша ніч. Ведучий оголошує: «Настає ніч». Оскільки «вночі» гравці один одного бачити не повинні, все надягають пов'язки і готуються зробити свій вибір на гру. Асистент по черзі підходить до кожного гравця. Гравець з закритими очима вибирає карту, знімає пов'язку, знайомиться зі своєю роллю і знову надягає пов'язку («засинає»). Щоб руху сусідів або гра тіней не стали джерелом додаткової інформації, учасники низько нахиляють голови. Ведучий оголошує: «Прокидається мафія». Учасники, які отримали чорні карти, знімають пов'язки, знайомляться один з одним і з ведучим. Це перша і єдина ніч, коли мафіозі відкривають очі разом. Дон характерним жестом показує, що він Дон, і дуже тихо, за допомогою жестів і міміки, призначає порядок «відстрілу» на наступні три ночі. Ведучий оголошує: «Мафія засинає». Після цих слів «чорні» гравці надягають пов'язки. Ведучий: «Прокидається Дон». Дон відкриває очі і показує ведучому, що він Дон. В наступні ночі Дон буде прокидатися, щоб знайти Шерифа гри. Ведучий: «Засинає Дон». Дон надягає пов'язку. Ведучий: «Прокидається Шериф». Шериф відкриває очі і показує ведучому, що він Шериф. В наступні ночі Шериф буде прокидатися вночі і шукати «Чорних». Ведучий: «Шериф засинає. Ранок. Всі прокидаються». Перший день. Всі знімають пов'язки. Вдень відбувається обговорення. Кожному гравцеві дається 1 хвилина на висловлення своїх ідей, думок і підозр. Обговорення починає гравець під номером один і далі по колу. Гравці закінчують свій виступ словом "СПАСИБІ". Протягом денного обговорення гравці можуть виставляти кандидатури підозрілих, на їхню думку, гравців (не більше однієї кожен гравець) з метою вивести їх з гри. Виставлення гравця проводиться спеціальним жестом і супроводжується фразою в теперішньому часі: «Я виставляю гравця під № ...». По закінченню обговорення за кандидатури гравців голосують. Гравець, якій набрав більшість голосів, вибуває з гри. Якщо на першому колі (у перший День) виставлена лише одна кандидатура, вона не голосується. Протягом наступних Днів» голосується будь-яку кількість кандидатур. Вибув з гри має право на останнє слово тривалістю в 1 хвилину. У грі можлива «перестрілка». Це ситуація, в якій два або більше гравців наберуть однакову кількість голосів. У цьому випадку голосуемым дається право протягом 30-ти секунд виправдатися, переконати гравців у своїй «красноте» і залишитися в грі. Після чого відбувається переголосування. Якщо гравці знову набирають однакову кількість голосів, то ставиться на голосування питання: «Хто за те, щоб всі голосуемые покинули гру?». Якщо більшість голосує за вибування, гравці покидають гру, якщо проти залишаються, якщо голоси діляться порівну, гравці залишаються в грі. У випадку, коли залишається чотири гравця за столом повторне голосування за "перестрілці" не проводиться, всі гравці залишаються за ігровим столом і ведучий оголошує, що "настає ніч". Друга і наступні ночі. Після першого кола обговорення знову наступає ніч. Протягом цього та наступних ночей мафія має можливість «стріляти». «Стрільба» відбувається наступним чином: мафіозі стріляють з закритими очима згідно з порядком відстрілу. «Стрільба» відбувається за допомогою імітації пострілу пальцями, високо піднятою рукою. Ведучий після слів «мафія виходить на полювання» оголошує номери гравців по черзі, і якщо на певному номері всі мафіозі одночасно вистрілять, об'єкт вражений. Якщо хтось з членів мафії «стріляє» в інший номер, між номерами, або не «стріляє» взагалі, ведучий фіксує промах. «Мафія віддаляється». Потім ведучий звертається до Дону: «Прокидається Дон і шукає шерифа». Дон прокидається і показує пальцями рук ведучого якої-небудь номер, під яким, на його думку, ховається Шериф. Ведучий кивком голови підтверджує його версію, або заперечує. «Дон засинає». Далі ведучий оголошує: «Прокидається Шериф і шукає мафію». Шериф також має право на нічні перевірки. Він шукає «чорних» гравців, по одному за ніч. Після відповіді ведучого Шериф засинає. Оголошується початок другого дня. Якщо мафія вночі промахнулася, ведучий оголошує, що ранок справді добрий, і вночі ніхто не постраждав. Обговорення другого дня починається з наступного, після що говорив першим на попередньому колі, гравці. Протягом цього дня і наступних за ним днів хід гри не змінюється. Ночі і дні чергуються до перемоги тієї чи іншої команди.
Гра закінчується перемогою «червоних» в тому випадку, якщо усунені всі «мафіозі». «Чорні» перемагають у випадку, коли залишається рівна кількість гравців обох команд..