Більше тридцяти років тому він узявся довести світу, що акордеон зовсім не старомодний, і перетворив його, поряд з трубою і саксофоном, на основний джазовий інструмент. Саме він створив власний музичний жанр, поєднавши джаз і середземноморський фольклор і назвавши його «new musette». «Священний монстр джазу» та учень Астора П'яцолли французький джазовий акордеоніст Рішар Гальяно і його квартет 6 квітня зіграють свій дивовижний музичний «сплав»» у Caribbean Club. Уже в чотири роки Рішар пішов батьківським шляхом і взяв до рук інструмент, на який, правду кажучи, особливо не зважали серйозні музиканти Гальяно уподобав акордеон. Рішар вирішив довести світу, що акордеон може звучати у будь-яких музичних жанрах. Почав з естради: грав із Клодом Нугаро і працював у його оркестрі диригентом, аранжувальником і композитором; співпрацював із Барбарою, Сержем Реджані, Шарлем Азнавуром і Жульєт Греко. Потім узявся за улюблений джаз і довів, що «піаніно для бідних» є місце у джаз-бенді. З початку 80-х Гальяно ділив сцену із Четом Бейкером, Мішелем Порталем, Роном Картером, Мішелем Петруччіані, Яном Гарбареком і багатьма іншими. А у 1983 році життя Гальяно перевернула зустріч з Астором Пьяцоллою. Вони працювали разом над проектом музики для Камеді Франсез. Пьяцолла просто сказав Рішару: «Звернися до витоків, до свого французького коріння. Ти повинен зайнятися «new musette», так само, як я свого часу «tango nuevo». І Гальяно послухався. Як звучить «new musette»? Як аргентинське танго і бразильські мелодії, як свінг і французький шансон, як афро-американські ритми і класичні твори великих композиторів одночасно. «Тільки-но я починаю відчувати себе замкненим усередині одного жанру, мені одразу хочеться зламати ці кордони. Хочу, аби мене називали просто музикантом», любить говорити Гальяно. Просто музикант, що оживив музичну традицію Франції, учень Астора П'яцолли, який вигадав новий жанр Рішар Гальяно і його квартет 6 квітня у Caribbean Club!
Архив расписания концерта Richard Galliano Quartet