Більше тридцяти років тому він узявся довести світу, що акордеон зовсім не старомодний, і перетворив його, поряд з трубою і саксофоном, на основний джазовий інструмент. Саме він створив власний музичний жанр, поєднавши джаз і середземноморський фольклор і назвавши його «new musette». «Священний монстр джазу» та учень Астора П'яцолли — французький джазовий акордеоніст Рішар Гальяно і його квартет 6 квітня зіграють свій дивовижний музичний «сплав»» у Caribbean Club. Уже в чотири роки Рішар пішов батьківським шляхом і взяв до рук інструмент, на який, правду кажучи, особливо не зважали серйозні музиканти — Гальяно уподобав акордеон. Рішар вирішив довести світу, що акордеон може звучати у будь-яких музичних жанрах. Почав з естради: грав із Клодом Нугаро і працював у його оркестрі диригентом, аранжувальником і композитором; співпрацював із Барбарою, Сержем Реджані, Шарлем Азнавуром і Жульєт Греко. Потім узявся за улюблений джаз і довів, що «піаніно для бідних» є місце у джаз-бенді. З початку 80-х Гальяно ділив сцену із Четом Бейкером, Мішелем Порталем, Роном Картером, Мішелем Петруччіані, Яном Гарбареком і багатьма іншими. А у 1983 році життя Гальяно перевернула зустріч з Астором Пьяцоллою. Вони працювали разом над проектом музики для Камеді Франсез. Пьяцолла просто сказав Рішару: «Звернися до витоків, до свого французького коріння. Ти повинен зайнятися «new musette», так само, як я свого часу — «tango nuevo». І Гальяно послухався. Як звучить «new musette»? Як аргентинське танго і бразильські мелодії, як свінг і французький шансон, як афро-американські ритми і класичні твори великих композиторів одночасно. «Тільки-но я починаю відчувати себе замкненим усередині одного жанру, мені одразу хочеться зламати ці кордони. Хочу, аби мене називали просто музикантом», — любить говорити Гальяно. Просто музикант, що оживив музичну традицію Франції, учень Астора П'яцолли, який вигадав новий жанр — Рішар Гальяно і його квартет 6 квітня у Caribbean Club!
Архив расписания концерта Richard Galliano Quartet