Customer Experience Management 7 це крос-платформа, яка присвячується якісній взаємодії з клієнтами і надає змогу обмінюватись досвідом у галузі стратегій, інновацій, інструментів, які покращують клієнтський сервіс. Також, уможливлює передчуття, усвідомлення і створення трендів в області CXM учасниками заходу.
НАВІЩО ЦЕ ВАМ?
ВИ ДОВІДАЄТЕСЯ про ключові напрямки і тренди розвитку клієнтського сервісу, стратегіях і інструментах поліпшення клієнтського досвіду і розвитку програм лояльності.
ВИ ПОЗНАЙОМИТЕСЯ з кращим досвідом реалізації програм клієнтського сервісу в Україні.
ВИ ОТРИМАЙТЕ ІНСТРУМЕНТИ трансформацій бізнесу і методів управління, як з точки зору стратегії і маркетингу, так і управління людськими ресурсами.
ВИ ІНВЕСТУЄТЕ у своє особисте та професійне зростання, оскільки запропоновані рішення практичні і можуть бути впроваджені на різних етапах розвитку бізнесу.
ВИ ОБОВ'ЯЗКОВО НАДИХНЕТЕСЬ на нові виклики, спілкуючись зі спікерами та колегами, які поділяють ідею клієнтоорієнтованого і результативного бiзнесу.
КОМУ БУДЕ ЦІКАВО?
Директорам департаментів клієнтського сервісу і управління клієнтським досвідом; Директорам департаментів маркетингу та продажів; Керівникам відділів контролю якості та управління лояльністю.