В одному проекті представлені ляльки, авторські капелюхи та дзеркала – які відображають два світи – реальний і фантомів. Дзеркала у старовинних рамах, в них, кожен хто заходить бачить своє відображення. Це головний принцип сучасного мистецтва, коли глядач не є звичним спостерігачем, а є безпосереднім учасником події. Ідея проекту – об'єднання творця і глядача.
«Лялька. Мірор. Капелюх.»
Лялька. Вона не іграшка і не скульптура, не театральна маріонетка і не маска відкритий «портал» до ідеального світу мрій і фантазій. Об'єкт для споглядання, лялька вражає зовсім не іграшковим поглядом, характером і загадковою привабливістю.
Анастасія розповідає, що майструвала іграшки з самого дитинства. Спочатку це були текстильні ляльки для батьків на свята. Згодом художниця вирішила створити ляльок, схожих на порцелянових початку ХХ століття, які називалися china doll. Все почалося з захоплення чорно-білими фотографіями 1900 1920 років, на яких зображені жінки в пеньюарах, мереживному одязі та екстравагантних капелюхах. Під впливом старовинних світлин, Анастасія відтворила в ляльках настрій та моду того часу.
Захоплення капелюшками почалося із колекції авторських ексцентричних вінків. Саме повна свобода творчості дозволяє художниці творити за велінням серця, змінювати і комбінувати матеріали – вовну і льон, бавовну, листя і гілки дерев, трави, пір'я птахів тощо. «Нажаль, сьогодні в Україні немає культури носіння капелюхів, люди соромляться виділитися з натовпу», – шкодує автор.
Таким чином експозиція поєднала теплі душевні, романтичні та провокаційні твори.
Роботи Анастасії Подерв'янської захоплюють і закохують глядача, вражають розмаїттям несподіваних задумів та віртуозністю виконання.
Архив расписания выставки «Лялька. Мірор. Капелюх.»