Унікальне шоу рекламних роликів знову відвідає українську столицю.
4 жовтня голодні «рекламожери» зустрічаються в Києві, у кінотеатрі «СІНЕМА Сіті» в ТРЦ «Ocean Plaza». Захоплююча подорож 40-а країнами світу, не встаючи з крісла, море емоцій і вражень на рік вперед — ось що таке «Ніч пожирачів реклами» в Україні. А до початку показу «пожирачів» розважатимуть партнери та спонсори шоу. Вас чекають фотосесії, музика, частування та інші сюрпризи!
Сьогодні «Сінематека» Жана Марі Бурсіко — це найбільша у світі приватна колекція рекламних роликів, створених з 1898 по 2013 рік, що налічує понад мільйон одиниць. Вона настільки грандіозна, що її було визнано національним надбанням Франції.
Вперше насолодитися рекламними делікатесами Жан-Марі Бурсіко запропонував публіці в 1981 році, в Парижі. І вже через рік у легендарній паризькій «Кінопанорамі» яблуку ніде було впасти, так сподобалася глядачам ніч у кінотеатрі, де до ранку на екрані крутять рекламні ролики. Звичайно, це була незвичайна реклама — смішна, сумна, провокаційна і просто дуже красива. І з 1982 року глядачі самих різних країн з нетерпінням чекають, коли ж у них настане «Ніч рекламожерів».
Програма «Ночі» завжди непередбачувана і оригінальна, і щоб потрапити в неї, ролик необов'язково повинен бути призером «Каннських левів».
Колекція 2013 складена з роликів останніх років. Пожирачів реклами чекає ролик-квест з Деніелом Крейгом, зомбі-апокаліпсис за версією служби доставки, «Богемська рапсодія» в зоомагазині, співаючі японці і багато, багато іншого. Справжні любителі креативу оцінять ролики, зняті спеціально для Суперкубка США, оригінальну рекламу автомобілів і кращі зразки соціальної реклами за останні роки, які нікого не залишать байдужим.
Приємного всім апетиту!
Продаж квитків розпочнеться 1-го вересня. Квитки можна придбати в касах кінотеатру.