|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
александр дикий кошмар. во-первых, он всегда выглядел, как сарай. визуально смотрится убого и некомфортно. но на это можно было бы закрыть глаза, если бы было хорошее меню. и здесь все плохо. вчера, 8. 10. 2016, зашли по старой памяти. чего не закажешь, того и нету. жена сказала: "если она еще раз придет и скажет, что чего-то нету (а это было несколько раз), то встаем и уходим". после 3-го раза "того нету, сего нету" все-таки выбрали. кстати, нормального разливного пива тоже нет - для мужиков это важно. среди прочего заказали люля-кебаб. казалось бы, это должна быть их фишка, коронное блюдо. и что вы думаете - есть нереально. какой-то прокисший вкус, который я не сразу заметил за специями и соусом, которым видимо, хотели "отбить" запах несвежего прокисшего тухлого фарша. причем фарш, явно готовили не в ресторане. наверняка, самый дешевенький из покупных, и то просроченный. короче, когда я с голодухи "с разгона" уже съел пару кусков, возвращать было поздно, да и не хотелось устраивать скандал. естественно, никто из официантов даже не поинтересовался, понравились ли нам блюда (что делается в приличных заведениях), поэтому мы смолчали - уж очень у нас было до этого хорошее настроение, не хотелось его портить. и даже это не испортило бы настроение, но люля дал себя знать немедленно после выхода из этого "кошмара". еле успел добежать до туалета, и потом еще пол-вечера сидел на унитазе - вечер был испорчен полностью. не ходите в эту конюшню, там ужасно. давно пора заменить это дерьмо каким-то другим нормальным заведением | ||
24. 11. 18 вирішили відвідати даний заклад по рекомендації друзів, які є частими гостями даного закладу) Не рекомендуємо, застерігаємо! Пояснюю чому, let’s go: 1 - жодна із страв не прийшлась по смаку кожному із нашої компанії (7 людей), окрім, салату Цезар, досить непоганий, а замовляли ми досить таки пристойну кількість страв(чек склав приблизно 3000+грн) 2 - офіціант Михайло не орієнтується у розмірі виходу страв, опису страв і т. д 3 - замовили салат грецький, у якому був, на смак мого товариша, зіпсована фета - повідомили офіціанту, підтвердили інформацію :»так, це фета з іншої коробки», WHAT??з якої іншої коробки?! цю страву не зарахували у наш рахунок 4 - найцікавіше було, коли наша компанія отримала чек и понеслось... Ми заздалегідь замовили шашлик, ~ 1кг600 гр і за ці порції мали заплатити, барабаная дробь, 1500 грн! 1500 грн!! Були шоковані, покликали нашого офіціанта Михайла, який нічого не міг пояснити нам, трусився, як берізка перед нами(бідолаха), бігав раза 2 чи 3 до менеджера і передавав нам інформацію Менеджера даного закладу. І нареешті вибігла вона, менеджер цього закладу, на підвищених тонах почала нам щось пояснювати, нііі, навіть кричати... Кращий захист -це напад, всі знаємо. Один товариш із нашої компанії толеранто «поставив» цю панянку на місце, мовляв, таким тоном Ви з нами розмовляти не будете. Чому у нас виник конфлікт за шашлик? У меню прописано порція 250 грм шашлику 140 грн, ми і розраховували на цю суму, тобіш ~900 гривень це і було 1, 5 кг шашлику, алее не тууут то було Уже на місці менеджер(хоча бейджа не було, хмммм) даного закладу заявила, що у 250 грн шашлику входить = 150 м‘яса+50 грам соусу+30 грм цибулі Але у меню цього не прописано, як так?!!! і щоб Ви розуміли за соус ми оплачували окремо. Менеджер після наполегливих доказів, її підвищеного, зухвалого тону, опустила свої очі до долу і на тверде «перерахуйте чек нашої вечері», відповіла : «ну у меню некоректно вказали» Чек перерахували, ми оплатили нашу вечерю. Нам вечір не зіпсувало, але часу скільки згаяло, мабуть, годину так точно (( от часу шкода І коштів також шкода Тож, сервіс відстій!! Менджер хамка! Заклад неклієнтоорієнтований! ( за час, що ми там провели 17-00 -22. 00 відвідувачів було 2-4 людини) Ні ногою! І Вам не раджу. Наразі у мене все! :) |